Teneriffa

Nu på Söndag bär det av till Teneriffa på jobb, hela två veckor blir det. Underbart jobb man har som tar mig till solen och polen. Vi kommer bo i Los Cristianos nära beachen. Jag har skaffat mig  HolidayPhone också så jag kan nås även där. Man vill ju inte vara utan sin kommunikation till omvärlden 🙂 Om jag nämner HolidayPhone här får jag dessutom extra timmar att ta emot samtal, känns som en väldigt bra deal. Så Kolla in dem ifall ni ska ut o resa, tror det lönar sig.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

