Nu är det dags!!

Nu var det ett tag sen jag skrev. Mycket har hänt sen sist med både mig och världen. För exakt ett år sen var jag i full fart med att kampanja för Piratpartiet. Men efter riksdagsvalet slutade jag nästan helt att vara engagerad. Det är som två olika världar jag har left, ett före valet och ett efter valet. Men nu känner jag att jag saknar mina piratkompisar och mitt pirat liv en del. Så tänkte börja med att skriva lite i min blogg för att sakta komma igång igen. Jag hoppas att jag kan vara mer aktiv sen när jag har pluggat färdigt om en månad.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

