Naken och fri

Naken och fri, ja det är så jag vill kunna vara i Sverige och resten av världen. Nu menar jag inte att jag vill gå naken bokstavligen, men naken i den benämningen att jag inte ska behöva dölja vem jag är eller vad jag gör. Jag vill inte bli dömd för den jag är eller den jag inte är.

Vilken otrolig känsla det var att stå där helt naken bakom piratflaggan. Jag kände mig levande, fri och som mig själv. Det var jag som stod där och det var jag som ville göra det. Om jag hade gjort samma sak mitt på stan så vet jag att många ögon hade dömt mitt beteende, men här på piratskutan bland pirater så kände jag mig naken och fri. Det är den känslan som är så himla underbar och viktigt att känna och jag önskar att alla människor på jorden ska kunna känna sig naken och fri. Detta är vägen till hälsa och wellness åt alla.

Eva Gustavsson

Naken och fri

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Naken och fri

  1. me like

    hugs from
    piratemom

Kommentera

