Ballongen

I dag när jag cyklade till skolan i Kronoparken passerade jag en kvinna med barnvagn och gissa vad jag såg? jo en ballong från piratpartiet som satt på barnvagnen. Det känns väldigt bra att se resultat från gårdagens superKarlstad, vi syns faktiskt även när vi inte står där med flaggor eller aktivt delar ut flyers och ballonger. Även om många flyers blir slängda så är det alltid några av dem som sprider sig vidare genom familj och vänner, ballongerna går inte alltid sönder utan de lever vidare runt om i de Svenska städerna. Det lönar sig att ha pirat event, men inte bara för den anledningen, det är ju också så himla kul. Att få träffas och umgås med pirater emellan och skratta, prata och kramas, det är så underbart. I piratpartiet känner jag mig uppskattad och jag uppskattar andra både för deras arbete inom partiet och som person. Det jag vill säga med allt detta är att piratpartiet ger mitt liv bättre kvalitet.

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Ballongen

  1. JP skriver:

    Riktigt fint skrivet Eva.
    Och instämmer till fullo 🙂

  2. Daniel S skriver:

    Visst är det härligt när man ser resultat av en aktivitet. 🙂

  3. Pingback: Piratpartiet i Örebro » Blog Archive » Superkarlstad 5/6

  4. maloki skriver:

    Ballonger och kramar, kan det bli mycket bättre? 🙂

  5. Pingback: Marie till Riksdagen » Blog Archive » En Superhelg i Värmland: Superkarlstad

  6. Pingback: Ack värmeland du sköna … | Sagor från livbåten

Lämna en kommentar